Tri žene otkrivaju različite faze u stvaranju anti-age seruma, od ideje na papiru do testiranja konačnog proizvoda.
#1 Stvaranje koncepta novog proizvoda: Florence
“Kao voditeljica Odjela aktivne kozmetike sa svojim timom stvaram nove proizvode za Vichy u suradnji s marketinškim timovima.
Fokusirani smo na inovaciju, bilo da je riječ o aktivnim sastojcima, teksturi ili osjetilnom aspektu proizvoda. Potrošači možda ne znaju da je potrebno 2 do 6 godina razvoja kako bi se novi proizvod pojavio na policama!
Moj je posao intelektualan pošto moramo mozgati i pronaći najbolju kombinaciju sastojaka i tehnologije, ali je i kreativan. Započinjemo s vrlo teoretskom fazom gdje razmatramo naše ideje uz sugestije kako to postići: ciljani problem kože, kombinacija sastojaka, tehnologija, tekstura itd. Potom slijedi rasprava s marketinškim timom prije prelaska na znanost.
Izazov pri razvoju proizvoda je pronalazak prave ravnoteže između nečeg lijepog - s učinkovitom formulom, lijepim mirisom i ugodnom teksturom - bez narušavanja učinkovitosti proizvoda. A prije nego odaberemo jednu formulu zna biti i 150 različitih prijedloga formule! ”
#2 Pronalazak najbolje formule i aktivnih sastojaka putem temeljitog istraživanja: Sophie
“Ja sam voditeljica laboratorija u Vichyju i zadužena sam za istraživanje isključivo Vichy njega za kožu. Pri razvoju novog proizvoda ključni prioritet je sigurnost formule jer su Vichy proizvodi razvijeni za osjetljivu kožu.
Zatim razmišljamo kako stvoriti formulu koja sadrži dokazano učinkovite aktivne sastojke poput ramnoze i kombinirati ih kako bismo dobili teksturu i osjećaj pri nanošenju koji će odgovarati potrošačima.
Tehnološki napredak tijekom moje karijere bio je opsežan. Našli smo se usred kompjuterizacije analize razvoja bora.”
#3 Optimizacija proizvoda zbog učikovitosti: Nathalie
“Moj posao uključuje organizaciju svih ispitivanja (kliničkih i korisničkih) koji odražavaju Vichyjev ugled i dokazuju učinkovitost naših proizvoda. U neprestanom sam kontaktu s istraživačkim, marketinškim i pravnim timom. Ova je uloga posebno važna za Vichy, jer su naši proizvodi prilagođeni osjetljivim tipovima kože.
Moj je posao da osiguram da dermatolozi i potrošači prepoznaju ravnotežu između ugode pri upotrebi i učinkovitosti proizvoda."