Iza scene: 3 žene objašnjavaju razvoj seruma protiv bora
Tri žene otkrivaju različite faze u stvaranju anti-age seruma, od ideje na papiru do testiranja konačnog proizvoda.
#1 Stvaranje koncepta novog proizvoda: Florence
“Kao voditeljica Odjela aktivne kozmetike sa svojim timom stvaram nove proizvode za Vichy u suradnji s marketinškim timovima.
Fokusirani smo na inovaciju, bilo da je riječ o aktivnim sastojcima, teksturi ili osjetilnom aspektu proizvoda. Potrošači možda ne znaju da je potrebno 2 do 6 godina razvoja kako bi se novi proizvod pojavio na policama!
Moj je posao intelektualan pošto moramo mozgati i pronaći najbolju kombinaciju sastojaka i tehnologije, ali je i kreativan. Započinjemo s vrlo teoretskom fazom gdje razmatramo naše ideje uz sugestije kako to postići: ciljani problem kože, kombinacija sastojaka, tehnologija, tekstura itd. Potom slijedi rasprava s marketinškim timom prije prelaska na znanost.
Izazov pri razvoju proizvoda je pronalazak prave ravnoteže između nečeg lijepog - s učinkovitom formulom, lijepim mirisom i ugodnom teksturom - bez narušavanja učinkovitosti proizvoda. A prije nego odaberemo jednu formulu zna biti i 150 različitih prijedloga formule! ”
#2 Pronalazak najbolje formule i aktivnih sastojaka putem temeljitog istraživanja: Sophie
Zatim razmišljamo kako stvoriti formulu koja sadrži dokazano učinkovite aktivne sastojke poput ramnoze i kombinirati ih kako bismo dobili teksturu i osjećaj pri nanošenju koji će odgovarati potrošačima.
Tehnološki napredak tijekom moje karijere bio je opsežan. Našli smo se usred kompjuterizacije analize razvoja bora.”
#3 Optimizacija proizvoda zbog učikovitosti: Nathalie
Moj je posao da osiguram da dermatolozi i potrošači prepoznaju ravnotežu između ugode pri upotrebi i učinkovitosti proizvoda."
Objavljeno