BRAND VRIJEDNOSTI
Vichy priča započinje u pokrajini Auvergne u središnjoj Francuskoj. Od osnutka marke 1931. godine njena je misija bila i ostala ista: pomoći ženama da se svakodnevno i učinkovito brinu o svojoj koži bez obzira na njihovu dob ili tip kože, a istovremeno brinući o okolišu i promičući održivost.
Iza brenda Vichy
USPJEŠNA PRIČA BLAGDANSKE HUMANITARNE AKCIJE
Blagdansko razdoblje je vrijeme druženja, sreće i veselja, no ove godine znali smo da će ipak izgledati nešto drugačije nego dosad.
Brand vrijednosti
Slow Âge ispitan u stvarnim životnim uvjetima
Pričali smo sa Sabine Laquieze, dermatologinjom koja vodi nezavisni centar za biomedicinska istraživanja odgovornom za kozmetička ispitivanja Vichyjevog proizvoda Slow Âge.
Najčitanije
Slow Âge ispitan u stvarnim životnim uvjetima
Pričali smo sa Sabine Laquieze, dermatologinjom koja vodi nezavisni centar za biomedicinska istraživanja odgovornom za kozmetička ispitivanja Vichyjevog proizvoda Slow Âge.
USPJEŠNA PRIČA BLAGDANSKE HUMANITARNE AKCIJE
Blagdansko razdoblje je vrijeme druženja, sreće i veselja, no ove godine znali smo da će ipak izgledati nešto drugačije nego dosad.